Εταιρίες παγκόσμιας εμβέλειας, εταιρίες κολοσσοί ρίχνονται και εκείνες στη μάχη κατά του κορωνοϊού και αλλάζουν τα λογότυπα τους για να μας πουν ότι πρέπει να μείνουμε σπίτι.
[expander_maker more=»Διαβάστε περισσότερα» less=»…»]
Η Μακντόναλντς, η Κόκα Κόλα, η Άουντι και η Φολξβάγκεν έβαλαν τους γραφίστες τους να ανασχεδιάσουν τα λογότυπα τους και να δείχνουν ότι πρέπει να κρατάμε αποστάσεις.
Έτσι η γνωστή εταιρία φαστ φουντ άλλαξε το «Μ» που ήταν το λογότυπο της και το χώρισε στη μέση, η Άουντι χώρισε και εκείνη τους 4 κύκλους της που ήταν ενωμένοι.
Το ίδιο και η Φολξβάγκεν η οποία διαχώρισε το W και το V
. Αλλά και η Κόκα Κόλα άφησε αποστάσεις στα γράμματα της μεταξύ τους. [/expander_maker]