«Δεν τους μαθαίνουμε μπλακ τζακ και όλα αυτά. Δίνουμε έμφαση στην αίσθηση του αριθμού», τόνισε μεταξύ άλλων.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το μάθημα των μαθηματικών την πρώτη ημέρα τηλεκπαίδευσης της ΕΡΤ καθώς ο δάσκαλος χρησιμοποίησε μια τράπουλα για να δείξει στα παιδιά απλές πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης.
O ίδιος μιλώντας στο Mega εξήγησε τα οφέλη μιας τέτοιας μεθόδου διδασκαλίας.
[expander_maker more=»Διαβάστε περισσότερα» less=»…»]
«Η τράπουλα ξέρετε, έχει αν πάρω ένα τριάρι για παράδειγμα το σύμβολο 3 και έχει και 3 καρδούλες, οπότε για μικρά παιδιά είναι ο καλύτερος τρόπος να αντιληφθούν, την αίσθηση του αριθμού και αυτό το έχουν όλοι στο σπίτι τους, άρα προσπαθούσα να σκεφτώ τι μπορούν να χρησιμοποιούν οι μαθητές που είναι μέσα στο σπίτι τους, ενώ μέσα στο lockdown».
Ωστόσο τα μαθήματα με τις τράπουλες έχουν διχάσει τους γονείς. Οι μαθητές καλούνται να πάρουν στα χέρια τους μια τράπουλα για να μάθουν να κάνουν μαθηματικές πράξεις.
«Οι αριθμοί αναπαρίστανται σαν σύμβολο και σαν ποσότητα. Μπορούν να κάνουν απίστευτα πράγματα με την τράπουλα γιατί δεν υπάρχουν πολλά υλικά που να συνδυάσουν και τις 3 αναπαραστάσεις του αριθμού, ποσότητα, σύμβολο και λέξη. Η τράπουλα τα κάνει όλα αυτά και είναι ένα εξαιρετικό υλικό δοκιμασμένο… τώρα αν έχουμε αυτά τα ταμπού ότι θα κάνουμε το παιδί μου χαρτοπαίχτη, τώρα αυτά δεν μπορώ να μπω σε διαδικασία, όποιος το σκέφτεται έτσι ας μην το χρησιμοποιήσει ποτέ.»
«Δεν τους μαθαίνουμε μπλακ τζακ και όλα αυτά. Δίνουμε έμφαση στην αίσθηση του αριθμού. Επίσης σε άλλα σχολεία γιατί εγώ έχω δουλέψει αρκετά στο εξωτερικό, είμαι υπεύθυνος σε ένα σχολείο στο Βέλγιο, που είναι ένα σχολείο για παιδιά μόνο με μαθησιακές δυσκολίες που έχουν όμως υψηλή νοημοσύνη, εννοώ είναι χαρισματικά παιδιά, από εκεί την τράπουλα την δουλεύουν από α’ δημοτικού και δεν μιλάμε ούτε για μπαστούνια και ρίγες και όλα αυτά μιλάμε για καρδούλες, διαμαντάκια, βασιλιά, βασίλισσα».
Παράλληλα τόνισε πως πρόσφατα ενημερώθηκε ότι απαγορεύεται να χρησιμοποιείται τράπουλα στην τάξη.