Αρκετές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ προσφέρουν τα προϊόντα τους δωρεάν, σε όποιον δείξει την κάρτα που επιβεβαιώνει ότι έχει κάνει το εμβόλιο κατά του κορονοϊού.
Το εμβόλιο κατά του κορονοϊού θα έπρεπε αυτονόητα να αποτελεί προτεραιότητα, ωστόσο η αλήθεια είναι πως αρκετοί είναι κάπως διστακτικοί ακόμα. Επιχειρήσεις στην Αμερική βρήκαν τον τρόπο, ώστε να δώσουν ένα έξτρα κίνητρο στον κόσμο για να εμβολιαστεί, αλλά και γενικότερα έναν τρόπο ώστε να ορθοποδήσει κάπως η οικονομία.
Η δημοφιλής αλυσίδα ντόνατ ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει δωρεάν πρωτότυπο το προϊόν της σε όποιον επιδεικνύει την κάρτα του εμβολιασμού του. η προσφορά θα ισχύσει καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021. «Θα θέλαμε να δείξουμε γλυκιά υποστήριξη σε όσους έχουν λάβει το εμβόλιο COVID-19», έγραψε η εταιρεία στο twitter της.
Το «Shot and a beer» του Σαμ Άνταμς προσφέρει στους πρώτους 10.000 που θα επιδείξουν την κάρτα εμβολιασμού τους, δωρεάν μπύρα. Στη Νέα Υόρκη Brooklyn Brewery προσφέρει ένα δωρεάν πακέτο για 4 ή 6 άτομα.
Το «The Mint Dispensary» στο Φοίνιξ προσφέρει δωρεάν μαριχουάνα σε άτομα 21 ετών και άνω που θα επιδείξουν την κάρτα εμβολίου τους. Επιπλέον, το «Greenhouse of Walled Lake» του Μίσιγκαν προσφέρει δωρεάν κάνναβη σε οποιονδήποτε είναι επίσης 21 ετών και άνω.
ΗLyft και η Uber προσφέρουν δωρεάν μετακινήσεις ή εκπτώσεις σε αυτές από και προς τα κέντρα εμβολιασμού.
«Η μεταφορά δεν πρέπει ποτέ να αποτελεί εμπόδιο στην υγειονομική περίθαλψη», δήλωσε σε ανακοίνωσή της η Διευθύνων Σύμβουλος της Uber, Ντάρα Χοσροσχάχαι.
Πολλά τοπικά εστιατόρια στις ΗΠΑ παρέχουν δωρεάν φαγητό σε όποιον δείξει την κάρτα εμβολιασμού του, όπως το Junior’s Cheesecake στη Νέα Υόρκη. Επιπλέον, το Oak & Reel του Ντιτρόιτ προσφέρει έκπτωση 50% στο γεύμα τους ενώ στο Σικάγο, το Village Tap προσφέρει δωροκάρτες 10 δολαρίων στα πρώτα 1.000 άτομα που θα επιδείξουν την κάρτα εμβολιασμού τους.