Έξι χρόνια πέρασαν από το λανσάρισμα της λειτουργίας επισήμανσης προϊόντων (tagging) στις αναρτήσεις του Instagram, αλλά μόλις τώρα ξεκλείδωσε αυτή η λειτουργία για όλους τους χρήστες χωρίς να χρειάζεται να έχουν επαγγελματικό προφίλ στην υπηρεσία.
Το γενικότερο λανσάρισμα ξεκινά από τις ΗΠΑ και μέσα στους επόμενους μήνες, όλοι οι χρήστες παγκοσμίως θα μπορούν να προσθέτουν tags προϊόντων στις φωτογραφίες τους και να κερδίζουν κάποια προμήθεια σε περίπτωση που κάποιος προχωρήσει σε αγορά πατώντας στο tag της δικής του φωτογραφίας.