website free tracking Ιδιοκτήτης πιτσαρίας επιτέθηκε verbally σε 16 Ταϊβανούς τουρίστες λόγω παραγγελίας 5 πιτσών. | Celebs.gr

Ιδιοκτήτης πιτσαρίας επιτέθηκε verbally σε 16 Ταϊβανούς τουρίστες λόγω παραγγελίας 5 πιτσών.

TV & MEDIA28 Νοεμβρίου, 2025203 Views

Σάλος στην Ιταλία από την απαράδεκτη συμπεριφορά ιδιοκτήτη πιτσαρίας που επιτέθηκε λεκτικά σε 16 Ταϊβανέζους τουρίστες, επειδή παρήγγελαν μόνο 5 πίτσες.

Η ανταπόκριση στην Ελλάδα είναι έντονη, καθώς ο ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Τοσκάνη, αποφάσισε να δημοσιοποιήσει βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου προσβάλλει μια ομάδα Ταϊβανέζων τουριστών.

Η παρέα παραγγέλνει πέντε πίτσες και τρεις μπύρες για να τις μοιραστούν, κάτι απολύτως συνηθισμένο στην ασιατική κουλτούρα, αλλά όχι στην ιταλική, όπως επισημαίνουν οι σερβιτόροι με εμπειρία.

Ο ιδιοκτήτης καταγγέλλει την παραγγελία: «Φύγετε από εδώ, μ@λ@κ$ς!»

Ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας Pizza dal Pazzo, Πατρίτσιο Πατσίνι, αδελφός του διάσημου ποδοσφαιριστή Τζαμπάολο Πατσίνι, προχώρησε σε live μετάδοση κατά τη διάρκεια της παραγγελίας. Στο βίντεο ανέφερε υβριστικά σχόλια, ενώ οι τουρίστες ανήσυχοι χαμογελούσαν.

Σύμφωνα με τον Πατσίνι, είπε: «Φύγετε από εδώ, μ@λ@κ$ς Ταϊβανέζοι… Είναι 16 άτομα και παρήγγειλαν μόνο πέντε πίτσες!»

@walter_tokyo

用了蠻多AI的工具所以算是AI的範疇 影片來自未下架的IG粉絲頁 · 小紅書的狀況是: 中國人一直幫台灣人講話 台灣人自己一直罵台灣人 · 所以蠻好奇台灣的社群會怎麼評價這件事的 請大家小心講話不要被告 聽說那個餐廳已經被負評到關店了 · 媒體要引用前請先問過我 要播報之前建議馬賽克

♬ 原聲 – Walter_Tokyo

Η αντίδραση του κοινού ήταν κατακερματισμένη, κυρίως από Ταϊβανέζους και Κινέζους που βρίσκονται στην Ιταλία. Πολλοί κατηγόρησαν τον ιδιοκτήτη για ξενοφοβία, αναδεικνύοντας ότι δεν υπήρχε κανένας κανόνας ελάχιστης κατανάλωσης στην πιτσαρία και ότι το μοίρασμα φαγητού είναι συνηθισμένο στις ασιατικές χώρες. Η φράση «ντροπή» καθώς και τα σχόλια «δεν μας εκπροσωπεί αυτός ο άνθρωπος» και «θα απέφευγα αυτή την πιτσαρία όπως την πανούκλα» εξαπλώθηκαν ταχύτατα στο διαδίκτυο.

Οι τουρίστες ανίδεοι

Οι ηλικιωμένοι τουρίστες από την Ταϊβάν δεν αντιλήφθηκαν την προσβολή, καθώς δεν γνώριζαν ιταλικά. Εμφανίστηκαν φιλικοί και δείχνουν εμπιστοσύνη στον ιδιοκτήτη, ο οποίος ωστόσο τους κορόιδευε.

Κατά πληροφορίες, ο ξεναγός τους είχε προειδοποιήσει εκ των προτέρων τον εστιάτορα για τη μικρή παραγγελία, αναφέροντας ότι οι τουρίστες δεν είχαν όρεξη λόγω του jet lag. Ο ιδιοκτήτης φάνηκε να το αποδέχεται.

Αποσύρθηκε το βίντεο και ζήτησε συγγνώμη

Μετά τις έντονες αντιδράσεις, ο Πατσίνι αποφάσισε να διαγράψει το βίντεο και να ζητήσει δημόσια συγγνώμη: «Εμείς οι Ιταλοί έχουμε χιούμορ… Αγαπώ την Κίνα, αγαπώ την Ταϊβάν», υποστήριξε ως δικαιολογία. Ωστόσο, πολλοί θεώρησαν ότι η συγγνώμη του ήταν προσχηματική, με σκοπό να μετριάσει την κριτική και να προστατεύσει την επιχείρησή του.

Ο δήμαρχος του Μοντεκατίνι, Κλάουντιο Ντελ Ρόσο, καταδίκασε τη συμπεριφορά, επισημαίνοντας ότι πιθανώς η επιλογή του Πατσίνι έγινε για να κερδίσει δημοτικότητα μέσω των social media.
Τόνισε πως το συμβάν «δεν αντικατοπτρίζει την πόλη», προσθέτοντας ότι θα συναντηθεί με εκπροσώπους των χωρών που πλήττονται για να επαναβεβαιώσει την υποστήριξή του προς την φιλοξενία.

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
μη χασεις
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...