
Η Αγγελική Νικολούλη παραμένει στο MEGA, όπως αναφέρθηκε σε επίσημη ανακοίνωση που εστάλη το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου από τον τηλεοπτικό σταθμό.
Η ανακοίνωση επιβεβαίωσε την επέκταση της συνεργασίας με τη γνωστή δημοσιογράφο και παρουσιάστρια, υπογραμμίζοντας την επιτυχημένη και μακροχρόνια τηλεοπτική σύνδεση που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού.
«Το MEGA είναι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Αγγελική Νικολούλη, χτίζοντας έτσι πάνω σε μια μακρόχρονη σχέση που στηρίζεται σε αμοιβαία εκτίμηση και το κοινό πάθος για υψηλής ποιότητας τηλεόραση.
Η Αγγελική Νικολούλη, με 31 χρόνια παρουσίας στην εκπομπή «Φως στο Τούνελ» και πολλές διακρίσεις στον τομέα της ερευνητικής δημοσιογραφίας, έχει αφήσει ένα παράσημο που ξεπερνά τα όρια ενός τηλεοπτικού προγράμματος. Η επίμονη και μεθοδική της προσέγγιση στην έρευνα, αλλά και η αφοσίωσή της στην αποκάλυψη της αλήθειας, έχει καταστήσει το έργο της σημείο αναφοράς διεθνώς.
Αξιοποιώντας την εμπειρία και την αξιοπιστία της, η Αγγελική Νικολούλη επαναλαμβάνει την αποστολή της στο MEGA, την οποία υπηρετεί με συνέπεια για πάνω από τρεις δεκαετίες: να ερευνά, να αποκαλύπτει και να δίδει φωνή σε συγκλονιστικές υποθέσεις που απασχολούν την κοινωνία.
Η εκπομπή «Φως στο Τούνελ» θα συνεχίζει και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν να βρίσκεται στην καρδιά της έρευνας, διαμορφώνοντας εξελίξεις και φωτίζοντας κρίσιμα ζητήματα που συχνά παραμένουν στο σκοτάδι ή κλειδωμένα στα συρτάρια των αρχών».






