website free tracking Κανείς δεν το είχε παρατηρήσει: Το κρυφό μήνυμα στο σήμα της Coca-Cola που μόλις αποκαλύφθηκε. | Celebs.gr

Κανείς δεν το είχε παρατηρήσει: Το κρυφό μήνυμα στο σήμα της Coca-Cola που μόλις αποκαλύφθηκε.

TV & MEDIA23 Σεπτεμβρίου, 2025229 Views

Ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά του λογότυπου της Coca-Cola αποκαλύφθηκε πρόσφατα: το δεύτερο «C» σχεδιάστηκε για να σχηματίζει ένα χαμόγελο. Ας δούμε τι κρύβει πίσω από αυτό το μήνυμα και ποια είναι η νέα συνταγή που προγραμματίζεται να εφαρμοστεί από την εταιρεία.

Η Coca-Cola, ένα από τα πιο εμβληματικά brands παγκοσμίως, κρύβει εντός του λογότυπού της ένα υποσυνείδητο μήνυμα που ελάχιστοι έχουν παρατηρήσει. Ο Richard Lau, πρόεδρος του LOGO.com, αναφέρει ότι το δεύτερο «C» είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να παραπέμπει σε ένα χαμόγελο.

Αυτό το διακριτικό στοιχείο ενισχύει τη σύνδεση του brand με την χαρά και την ευτυχία, προάγοντας θετικά συναισθήματα στους καταναλωτές.

1

Το διακριτικό χαμόγελο που παρέμενε κρυφό

Η ιδέα του υποσυνείδητου χαμόγελου στο λογότυπο:

  • Δημιουργεί μια θετική σύνδεση με το κοινό

  • Αναδεικνύει τη χαρά και την ευτυχία, στοιχεία που συνδέονται άμεσα με την Coca-Cola

  • Ενισχύει την παγκόσμια αναγνωρισιμότητα του brand

Αυτό το σχέδιο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1969, με το χαρακτηριστικό κόκκινο φόντο και τη λευκή καμπύλη γνωστή ως Dynamic Ribbon Device.

Η αναβάθμιση στη συνταγή της Coca-Cola

Η Coca-Cola πλέον θα παράγεται χρησιμοποιώντας ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο (cane sugar), αντικαθιστώντας το συνηθισμένο corn syrup που χρησιμοποιείται στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτή η απόφαση στοχεύει να εναρμονίσει τη συνταγή με εκείνη που ήδη εφαρμόζεται στην Ευρώπη και το Μεξικό. Σύμφωνα με τον Ron Sterk, αναλυτή της SOSland Publishing, οι αμερικανικές βιομηχανίες τροφίμων έχουν στραφεί στο corn syrup λόγω της χαμηλότερης τιμής του σε σχέση με τη ζάχαρη.

1

Ένα brand που παραμένει εμβληματικό

Παρά τις αλλαγές στη συνταγή, το λογότυπο της Coca-Cola διατηρεί την ίδια μορφή. Το κρυφό χαμόγελο στο δεύτερο “C” συνεχίζει να εκπροσωπεί τη χαρά και την αισιοδοξία.

Αυτή η μικρή αλλά ισχυρή λεπτομέρεια εξηγεί γιατί το λογότυπο της Coca-Cola είναι διαχρονικό και παγκοσμίως αναγνωρίσιμο.

Η αποκάλυψη του κρυφού χαμόγελου στο λογότυπο της Coca-Cola αναδεικνύει τη σημασία του branding: ακόμη και μια λεπτομέρεια μπορεί να έχει σημαντική επίδραση σε εκατομμύρια καταναλωτές.

Ταυτόχρονα, η νέα συνταγή με cane sugar σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το πιο αναγνωρίσιμο αναψυκτικό του κόσμου.

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
μη χασεις
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...