website free tracking Υπάλληλος πιτσαρίας κατανάλωσε πίτσα του ανταγωνιστή μπροστά σε πελάτες και απολύθηκε. | Celebs.gr

Υπάλληλος πιτσαρίας κατανάλωσε πίτσα του ανταγωνιστή μπροστά σε πελάτες και απολύθηκε.

TV & MEDIA1 Οκτωβρίου, 2025219 Views

Ένα περιστατικό από το Βίγκο της Ισπανίας έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις σχετικά με την επαγγελματική συμπεριφορά και τα όρια που αυτή θέτει.

Ένας υπάλληλος μιας δημοφιλούς αλυσίδας εστίασης απολύθηκε ύστερα από επανειλημμένες παρατυπίες σχετικά με το ωράριό του, καθώς και από την απόφασή του να παραγγείλει πίτσα από ανταγωνιστή, την οποία κατανάλωσε μπροστά σε πελάτες!

Οι παραβάσεις στο ωράριο

Ο συγκεκριμένος εργαζόμενος, που εντάχθηκε στην εταιρεία το 2022, καταγράφηκε σε δύο περιπτώσεις να παραποιεί τις ώρες εργασίας του. Στην πρώτη, εμφανίστηκε 40 λεπτά καθυστερημένος, δηλώνοντας ωστόσο την κανονική ώρα άφιξης. Στη δεύτερη περίπτωση, έφυγε δύο ώρες νωρίτερα λόγω αδιαθεσίας, αλλά το φύλλο παρουσίας κατέγραψε ότι ολοκλήρωσε κανονικά τη βάρδιά του. Η απόφαση καθόρισε ότι τέτοιες παραβάσεις προκαλούν «άμεση ζημία για την εταιρεία», η οποία έχει νομική υποχρέωση να παρακολουθεί τις ώρες εργασίας των υπαλλήλων της.

Το περιστατικό με την πίτσα

Το συμβάν που έγειρε την κατάσταση εκτυλίχθηκε όταν ο υπάλληλος, αν και δέχθηκε προσφορά πίτσας από τον προϊστάμενό του, αποφάσισε να παραγγείλει φαγητό από έναν ανταγωνιστή. Μάλιστα, δεν δίστασε να καταναλώσει την πίτσα μπροστά στους πελάτες, γεγονός που, όπως επεσήμανε το δικαστήριο, απηχεί μια «σαφή περιφρόνηση προς την εταιρεία και τα προϊόντα της».

Η νομική απόφαση

Μετά την απόλυση, ο εργαζόμενος προσέφυγε στο Κοινωνικό Δικαστήριο του Βίγκο, το οποίο απέρριψε την αίτησή του, επιβεβαιώνοντας την απόφαση της εταιρείας. Στη συνέχεια, υπέβαλε έφεση στο Ανώτατο Δικαστήριο της Γαλικίας (TSJG), υποστηρίζοντας πως οι παραβάσεις δεν δικαιολογούσαν την απολυσή του.

Ωστόσο, το TSJG διατήρησε την αρχική απόφαση, κρίνοντας ότι οι παρατυπίες στο ωράριο καθώς και το επεισόδιο με την πίτσα «συνιστούν σοβαρή παραβίαση της καλής πίστης και της εμπιστοσύνης» που χρειάζεται για τη σωστή λειτουργία της εργασιακής σχέσης. Το δικαστήριο μάλιστα υπογράμμισε ότι η κατανάλωση ανταγωνιστικού προϊόντος μπροστά σε πελάτες ενδέχεται να υπονοήσει ότι η ίδια η αλυσίδα παρέχει κατώτερης ποιότητας προϊόντα.

«Σκόπιμη βλάβη»

Στο σκεπτικό του, το Ανώτατο Δικαστήριο χαρακτήρισε την ενέργεια του υπαλλήλου ως «σκόπιμη πρόθεση να βλάψει την εταιρεία», σημειώνοντας ότι τέτοια συμπεριφορά πλήττει όχι μόνο την εικόνα του καταστήματος, αλλά και την εμπιστοσύνη που είναι θεμελιώδης σε κάθε εργασιακή σχέση. Κατά συνέπεια, η απόλυση επιβεβαιώθηκε, με το δικαστήριο να δηλώνει πως τα τρία περιστατικά συνιστούν επαρκή αιτία για την πειθαρχική καταγγελία της σύμβασης.

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
μη χασεις
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...