
Ένας Ιάπωνας άνεργος κατάφερε να εκμεταλλεύεται μια εφαρμογή delivery για περισσότερα από δύο χρόνια, απολαμβάνοντας πάνω από 1.000 γεύματα χωρίς να πληρώσει. Πρόκειται για τον **Takuya Higashimoto**, ο οποίος βρήκε έναν τρόπο να παρακάμψει το σύστημα ακυρώσεων της εφαρμογής **Demae-can**, ενός από τα πιο δημοφιλή food delivery apps στην Ιαπωνία.
Αξιοποιώντας **124 διαφορετικούς λογαριασμούς**, πολλούς εκ των οποίων είχαν ψεύτικα στοιχεία, ο Higashimoto λάμβανε τα παραγγελθέντα φαγητά και στη συνέχεια δήλωνε ότι «δεν τα είχε παραλάβει ποτέ», εξασφαλίζοντας έτσι επιστροφή χρημάτων για κάθε παραγγελία.
Ο Higashimoto φέρεται να έχει αποκομίσει πάνω από **3,7 εκατομμύρια γιεν** (περίπου 24.000 δολάρια) σε παραγγελίες που περιλάμβαναν μια ποικιλία φαγητών, από παγωτά έως τηγανητό κοτόπουλο. Στις δηλώσεις του στους **αστυνομικούς**, ανέφερε: «Στην αρχή το δοκίμασα απλώς για πλάκα. Μετά, δεν μπορούσα να σταματήσω αφού έβλεπα ότι λειτουργούσε».
Το σχέδιο του 38χρονου ήταν προσεκτικά μελετημένο. Χρησιμοποιούσε **προπληρωμένες κάρτες** και δημιουργούσε νέους λογαριασμούς κάθε λίγες μέρες, ακυρώνοντας τη συνδρομή του πριν προλάβει η πλατφόρμα να αναγνωρίσει οποιαδήποτε ύποπτη δραστηριότητα.
Η αστυνομία της **Ναγκόγια** τον συνέλαβε αυτόν τον μήνα, ύστερα από εκτενή έρευνα. Μετά τη σύλληψή του, η Demae-can ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εφαρμόσει νέο σύστημα ειδοποιήσεων προς ανίχνευση ύποπτης δραστηριότητας και προκειμένου να αποτρέπει παρόμοιες απάτες στο μέλλον.
Αν και ο Higashimoto δήλωσε ότι «απλώς “δοκίμαζε” την τύχη του», η συγκεκριμένη υπόθεση έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση στην Ιαπωνία σχετικά με την ασφάλεια των εφαρμογών delivery και τα όρια της ηλεκτρονικής απάτης.
ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ


Λευτέρης Πανταζής: Ρ泣στο Βεάκειο – Η συγκινητική στιγμή της βράβευσής του




