website free tracking Εστιατόριο χρέωσε πελάτη για «ώρα ησυχίας» και «αναστάτωσε» το διαδίκτυο. | Celebs.gr

Εστιατόριο χρέωσε πελάτη για «ώρα ησυχίας» και «αναστάτωσε» το διαδίκτυο.

TV & MEDIA15 Σεπτεμβρίου, 2025202 Views

Η νέα “χρέωση για ήσυχη ώρα” στα εστιατόρια έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, επαναστατώντας τους θαμώνες για τις σκοτεινές τακτικές χρέωσης που χρησιμοποιούνται.

Στην εποχή που οι λογαριασμοί στα εστιατόρια δεν περιορίζονται μόνο σε φαγητό και ποτό, είναι όλο και πιο συχνό να βλέπει κανείς ανεξήγητες πρόσθετες χρεώσεις που τους αναγκάζουν να ξαναδούν τον λογαριασμό τους. Αυτή τη φορά, το ενδιαφέρον κέντρο συζήτησης είναι μια χρέωση που εμφανίζεται σε περιόδους που το εστιατόριο είναι πιο ήσυχο από το συνηθισμένο. Ουσιαστικά, οι πελάτες πληρώνουν επιπλέον για την “ιδιωτικότητα” που δεν ζήτησαν.

ρεσ

Μια εμπειρία που έγινε viral

Μια ανάρτηση στο Reddit έφερε στο φως μια παράξενα ενδιαφέρουσα κατάσταση που αντιμετώπισε κάποιος πελάτης σε ένα νέο εστιατόριο. Ο χρήστης ανέφερε πως μπήκε σε ένα ήσυχο μαγαζί και βρέθηκε αντιμέτωπος με μια απροσδόκητη χρέωση 20% στο λογαριασμό του για την “Επιβάρυνση Ήσυχης Ώρας” (Quiet Time Surcharge).

Αναρωτώμενος αν επρόκειτο για λάθος, ρώτησε τον σερβιτόρο για τη σημασία αυτής της χρέωσης. Η απάντηση του σερβιτόρου, λίγο αμήχανη, ήταν: «Η διεύθυνση λέει ότι όταν δεν έχουμε πολλή δουλειά, είναι σαν να έχεις το μαγαζί μόνο για σένα. Κάπως σαν να πετάς με ιδιωτικό αεροπλάνο αντί για εμπορικό».

res

Η αντίδραση του πελάτη και οι απόψεις των χρηστών

Εκπληκτος από την απάντηση, ο πελάτης σχολίασε στους άλλους χρήστες του Reddit πώς: «Με κοροϊδεύετε; Δεν “νοίκιασα” το εστιατόριο, απλά ήθελα να φάω. Αν μη τι άλλο, υπάρχει λιγότερη δουλειά για το προσωπικό όταν το μαγαζί είναι άδειο. Δηλαδή τώρα φτάσαμε στο σημείο να πληρώνουμε επιπλέον επειδή δεν έχει κόσμο; Αυτό είναι παράλογο».

Η ανάρτηση προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, με έναν χρήστη να παρατηρεί: «Δεν έκλεισες όλο το εστιατόριο για τον εαυτό σου, απλά συνέπεσε να είναι άδειο. Ελπίζω να μην πλήρωσες αυτή τη χρέωση». Ένας άλλος σχολίασε: «Αν αυτή η ιστορία είναι αληθινή, το μέλλον για αυτό το εστιατόριο φαίνεται αρκετά ήσυχο». Επιπλέον, ένας τρίτος συμπλήρωσε κωμικά: «Αυτό το μαγαζί πρέπει να νιώθει ΤΥΧΕΡΟ που σε είχε πελάτη στην “ήσυχη ώρα”. Ίσως να μην έχει κανέναν στο μέλλον — ένα σενάριο που ελπίζω να επαληθευτεί αν δεν ξαναπάς και τους αφήσεις μια κριτική με ένα αστέρι».

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
μη χασεις
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...