
Μια αναπάντεχη και διασκεδαστική στιγμή συνέβη στον CEO της Ryanair, όταν μετά το γεύμα του σε ένα ιρλανδικό εστιατόριο, βρέθηκε αντιμέτωπος με έναν λογαριασμό που έμοιαζε περισσότερο με boarding pass.
Γνωστοί για το χιούμορ τους, οι Ιρλανδοί έβαλαν στο στόχαστρο τον Μάικλ Ο’Λίρι, επικεφαλή της Ryanair, όταν το προσωπικό του εστιατορίου Luvida στο Navan του ετοίμασε μια πρωτότυπη φάρσα.
Αφού απόλαυσε το γεύμα του, ο Ο’Λίρι έλαβε τον λογαριασμό, ο οποίος περιλάμβανε όχι μόνο τις κανονικές χρεώσεις για τα φαγητά αλλά και «επιπλέον χρεώσεις» όπως:
Για να προσθέσουν στο αστείο, στην απόδειξη ήταν γραμμένο και «Τερματικός σταθμός 1», δίνοντας μια χαρούμενη ανατροπή στην κατάσταση.
Η φάρσα του προσωπικού του Luvida δεν ήταν τυχαία. Η Ryanair είναι θρυλική για τις χαμηλές τιμές της, αλλά και για τις πολύπλοκες πρόσθετες χρεώσεις που εισάγει, είτε αυτές αφορούν αποσκευές είτε επιλογές θέσης και προτεραιότητας επιβίβασης. Έτσι, οι εργαζόμενοι του εστιατορίου δεν έχασαν την ευκαιρία να «υιοθετήσουν» δραστικά στοιχεία του μοντέλου λειτουργίας της εταιρείας στον τομέα της εστίασης.
Είναι άγνωστο αν ο Μάικλ Ο’Λίρι πλήρωσε τελικά για τις «έξτρα» χρεώσεις, αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι αντέδρασε με θετικότητα. Όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, ο CEO χαμογελούσε, αποδεχόμενος το πείραγμα με καλή διάθεση.
Το εστιατόριο μάλιστα κοινοποίησε μια φωτογραφία του Ο’Λίρι να ποζάρει χαμογελαστός δίπλα σε μέλος του προσωπικού τους, επιβεβαιώνοντας ότι το όλο περιστατικό είχε φιλική ατμόσφαιρα.
Στην ανάρτησή τους, το προσωπικό έγραψε με χιούμορ: «Ευχαριστούμε τον Μάικλ Ο’Λίρι που μας επέλεξε για το γεύμα του! Ελπίζουμε οι μικρές επιπλέον χρεώσεις για χώρο για τα πόδια, προνομιακή θέση και ήσυχη ζώνη να μην σας ενόχλησαν».
ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ


