Ανακάλυψε τα μυστικά κωδικά των αεροσυνοδών που κρύβουν σοβαρές καταστάσεις όπως απώλεια επιβάτη ή αεροπειρατεία. Μάθε ποιοι κωδικοί προκαλούν ανησυχία και γιατί δεν πρέπει να τους ακούσεις.
Οι αεροσυνοδοί χρησιμοποιούν ειδικούς κωδικούς κατά τη διάρκεια της πτήσης για να επικοινωνήσουν και συχνά ευαίσθητες πληροφορίες, χωρίς να ανησυχήσουν τους επιβάτες.
Αυτοί οι κωδικοί βοηθούν να αντιμετωπιστούν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ή άλλα ζητήματα που ίσως δεν χρειάζεται να γίνουν γνωστά στο κοινό.
Αυτοί οι κωδικοί σηματοδοτούν πως ένας επιβάτης έχει πεθάνει εν πτήσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το πλήρωμα επιλέγει να κρατήσει την πληροφορία μακριά από τους υπόλοιπους επιβάτες για λόγους ασφάλειας και ψυχολογικής προστασίας.
Ο πιο ανησυχητικός κωδικός, που δηλώνει απευθείας αεροπειρατεία. Όταν το αεροσκάφος στέλνει αυτόν τον κωδικό μέσω του transponder, ενημερώνονται οι αρχές για σοβαρή απειλή ασφαλείας.
Όταν αναφέρεται, σημαίνει ότι ένα παιδί έχει χαθεί μέσα στο αεροσκάφος και ξεκινά αναζήτηση για να αποφευχθεί πιθανή απαγωγή.
Χρησιμοποιείται για μη ζωτικής σημασίας έκτακτες καταστάσεις, όπως τεχνικά προβλήματα ή ιατρικά περιστατικά, όπου δεν υπάρχει άμεση απειλή για την ασφάλεια της πτήσης.
Χρησιμοποιείται για να σηματοδοτήσει ότι κάποιος επιβάτης δεν αισθάνεται καλά, ίσως με ναυτία ή ζαλάδα.
Αφορά επιβάτες που εκτείνονται σε άδειες θέσεις για να αποτρέψουν άλλους από το να καθίσουν δίπλα τους.
Αντί για “Very Important Person”, σημαίνει “Very Irritating Passenger” – επιβάτης που δημιουργεί προβλήματα στο πλήρωμα.
Οι αεροσυνοδοί θέλουν να διαχειρίζονται καταστάσεις ήρεμα, χωρίς πανικό και να προστατεύουν την ασφάλεια όλων μέσα στο αεροπλάνο. Τα κωδικά βοηθούν να επικοινωνούν γρήγορα και με διακριτικότητα.
Η γνώση αυτών των κωδικών μπορεί να σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα τι συμβαίνει πίσω από τις σκηνές μιας πτήσης. Ευτυχώς, οι πιο σοβαροί κωδικοί δεν ακούγονται συχνά – και ευχόμαστε να μην τους ακούσεις ποτέ στη δική σου πτήση!