
Ο σκηνοθέτης ερωτικού κινηματογράφου εξακριβώνει τη διαφορά ανάμεσα στην οπτική του θεατή και την πραγματικότητα των γυρισμάτων, αποκαλύπτοντας τις πιο αναπάντεχες καταστάσεις που έχει συναντήσει στην καριέρα του.
Η αντίθεση μεταξύ άποψης και δημιουργίας ερωτικού περιεχομένου είναι εμφανής, όπως αποκαλύπτει ο σκηνοθέτης Dick Bush, που εμπλέκεται σε κάθε πτυχή της παραγωγής.
Η δουλειά του περιλαμβάνει καθοδήγηση των ηθοποιών, ρύθμιση κάμερας, φωτισμού και αδιάκοπη προσπάθεια να στήσουν σκηνές που αποδίδουν αισθητικά μπροστά στον φακό.
Ο Bush τονίζει ότι, αντίθετα με την κοινή αντίληψη, οι επαγγελματίες ηθοποιοί εστιάζουν περισσότερο στην σωστή γωνία λήψης παρά στη διασκέδαση. Οι στάσεις συχνά σχεδιάζονται με προσοχή, κάτι που οδηγεί σε άβολες κινήσεις και πολλαπλές λήψεις για την επίτευξη του τέλειου πλάνου.
Ακόμα και με χρόνια εμπειρίας, παραδέχεται ότι ορισμένες στιγμές δημιουργούν ανησυχητική ατμόσφαιρα στο πλατό. Το πιο δυσάρεστο, σύμφωνα με εκείνον, είναι το γεγονός ότι η έλλειψη ήχου από τους ηθοποιούς καθιστά τη σκηνή υπερβολικά ρεαλιστική και πιεστική.
Παρά τις εξαιρετικά περίεργες στιγμές, ο Bush σημειώνει ότι το κλίμα στα γυρίσματα είναι συνήθως χαλαρό και φιλικό, διασφαλίζοντας πλήρη σεβασμό προς τα όρια των συμμετεχόντων. Πριν από κάθε γύρισμα, γίνονται συζητήσεις για τα επιτρεπόμενα και τα απαγορευμένα, με το δικαίωμα ελέγχου να ανήκει αποκλειστικά στους ηθοποιούς.
Ο Bush, απόφοιτος της London Film School, μπήκε τυχαία στον κόσμο αυτόν όταν έφερε αίτηση για θέση βοηθού μοντάζ. Μόλις λίγες εβδομάδες αργότερα, βρέθηκε να σκηνοθετεί τις πρώτες του σκηνές, προτού συνηθίσει τη νέα του πραγματικότητα.
Όπως αναφέρει: «Υπάρχουν στιγμές που σηκώνω το βλέμμα από την κάμερα και νιώθω πως ζω το πιο αλλόκοτο επαγγελματικό μου βίωμα».
ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ


Λευτέρης Πανταζής: Ρ泣στο Βεάκειο – Η συγκινητική στιγμή της βράβευσής του




