website free tracking Τι είναι το «bio-baiting»; Η ύπουλη νέα τάση στα ραντεβού που εξαπατά τους εργένηδες. | Celebs.gr

Τι είναι το «bio-baiting»; Η ύπουλη νέα τάση στα ραντεβού που εξαπατά τους εργένηδες.

TV & MEDIA27 Σεπτεμβρίου, 2025231 Views

Στον σύγχρονο κόσμο των εφαρμογών γνωριμιών, το φαινόμενο του ghosting δεν είναι το μοναδικό θέμα που μας απασχολεί. Ένας νέος όρος, το «bio-baiting», έχει προκύψει για να περιγράψει πώς τα ανακριβή βιογραφικά γίνονται παγίδες για όσους αναζητούν ιδανικές σχέσεις. Έχετε μήπως πέσει σε αυτή τη παγίδα;

Αν έχετε βιώσει ghosting, shrekking ή cushioning, ήρθε η ώρα να συναντήσετε το bio-baiting. Στον ψηφιακό κόσμο των γνωριμιών, τα προφίλ δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την πραγματικότητα.

Έτσι, οι προσδοκίες για μια ρομαντική σχέση μετατρέπονται σε μια περιπέτεια γεμάτη προκλήσεις και απογοητεύσεις.

Τι ακριβώς είναι το «bio-baiting»;

Σε αντίθεση με τον γνωστό όρο “catfishing” που αναφέρεται σε ψεύτικες ταυτότητες, το βιολογικό δόλωμα σχετίζεται με την υπερβολική παρουσίαση του εαυτού μας. Εξετάζει την τάση δημιουργίας ενός ιδιαιτέρως εξωραϊσμένου βιογραφικού που δεν ανταγωνίζεται την πραγματική μας ζωή.

Μια πρόσφατη μελέτη της Wisp με 1.500 συμμετοχές αποκάλυψε ότι το 63% των ατόμων που αναζητούσαν σχέσεις απογοητεύτηκαν όταν ήρθαν σε επαφή με κάποιον που δεν ταίριαζε με την εικόνα του προφίλ του.

Ποιες είναι οι πιο συχνές ψευδείς περιγραφές;

Οι πιο διαδεδομένες παγίδες περιλαμβάνουν:

  • «Λάτρης των ταξιδιών», 68%
  • «Τυχοδιώκτης», απογοήτευσε το 51%
  • «Επιχειρηματίας», απογοήτευσε το 39%
  • «Foodie», απογοήτευσε το 34%
  • «Αυθόρμητος», απογοήτευσε το 29%

Αυτές οι κλισέ φράσεις υπόσχονται πολλά, ωστόσο σπάνια ανταποκρίνονται στην αλήθεια της καθημερινότητας.

Γιατί το bio-baiting έχει τόσο μεγάλη επίδραση;

Η ειδικός στις διαπροσωπικές σχέσεις, Sylvia Linzalone, εξηγεί: «Η απογοήτευση όταν κάποιος δεν εκπληρώνει την εικόνα του βιογραφικού του οδηγεί σε κόπωση από τις εφαρμογές. Διαβρώνει την εμπιστοσύνη και καθιστά τη διαδικασία ανειλικρινή».

Απλά λόγια: όταν η εικόνα μιας προσωπικότητας είναι πιο ελκυστική από την πραγματικότητα, η πιθανότητα σύνδεσης χάνεται πριν καν ξεκινήσει.

Πώς μπορείτε να εντοπίσετε έναν «βιο-δολοφόνο»;

Η λύση, σύμφωνα με την Linzalone, είναι να εστιάσετε σε λεπτομέρειες παρά σε γενικότητες. Ένας «ταξιδιώτης» μπορεί να είναι αόριστος, αλλά αν κάποιος δηλώνει «πεζοπορία στις Άνδεις τον επόμενο μήνα», είναι πιθανό να μιλάει ειλικρινά.

Ωστόσο, το πιο κρίσιμο βήμα είναι να μην παραμένετε σε φάση ανταλλαγής μηνυμάτων για πολύ. Όσο πιο γρήγορα η επικοινωνία μεταφερθεί στη πραγματική ζωή, τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος απογοήτευσης.

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
μη χασεις
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...