
Η Ήβη Αδάμου βρέθηκε πρόσφατα στην εκπομπή «Happy Day», όπου μοιράστηκε στιγμές από την οικογενειακή της ζωή με τον Μιχάλη Κουϊνέλη και την κόρη τους, Ανατολή. Δεν δίστασε να απαντήσει και για τη δυνατότητα επέκτασης της οικογένειάς τους με ένα δεύτερο παιδί στο μέλλον.
Συγκεκριμένα, η Ήβη τόνισε: «Πιστεύω ότι η μεγαλύτερη αξία ενός άντρα είναι να σέβεται τη γυναίκα του. Να την εκτιμά όχι μόνο ως μητέρα αλλά και ως μια ανεξάρτητη και δυναμική προσωπικότητα. Αυτό είναι πεδίο σπουδαίας σημασίας για μένα. Ο Μιχάλης με υποστηρίζει στις προσωπικές μου φιλοδοξίες, κάτι που είναι θεμελιώδες, καθώς πολλές φορές οι μαμάδες βάζουν τον εαυτό τους σε δεύτερη μοίρα. Όταν έχεις δίπλα σου κάποιον που σε ενθαρρύνει να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου, αυτό είναι ανεκτίμητο. Είναι πάντα εκεί, είτε στις χαρές είτε στις δυσκολίες. Είναι ένας εξαιρετικός πατέρας και μεταξύ μας υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση, σεβασμός, θαυμασμός και επικοινωνία.
Όσον αφορά το ενδεχόμενο να προσθέσουν ένα νέο μέλος στην οικογένεια, η Ήβη υποστήριξε: «Δεν σκέφτομαι να ξαναμπώ στη διαδικασία να αποκτήσω δεύτερο παιδί. Δεν έχω αντίρρηση, αλλά είμαι άτομο που προτιμά την οργάνωση. Αν και αυτές οι διαδικασίες δεν απαιτούν ακριβώς οργάνωση, είναι δύσκολο να συνδυαστεί η ροή της ζωής. Στην παρούσα φάση, δεν γνωρίζω αν θα μπορέσω να το υποστηρίξω. Κάθε πράγμα έχει τη σωστή του στιγμή και αυτή τη στιγμή προτιμώ να εστιάσω περισσότερο στην επαγγελματική μου πορεία.»
govastiletto.gr – Ήβη Αδάμου & Μιχάλης Κουινέλης: Η κόρη τους, Ανατολή – Νεφέλη συμπλήρωσε τα 8 χρόνια – Δείτε την εξέλιξή της!






