
Η Μαρία Κίτσου πρόσφατα εμφανίστηκε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» για να μιλήσει σχετικά με την παραστατική τέχνη και την επερχόμενη θεατρική παραγωγή «Οικογένεια Τσεκμέ». Ανάμεσα σε πολλές αποκαλύψεις, η ηθοποιός στάθηκε σε μια απόφαση που άλλαξε ριζικά την πορεία της ζωής της.
Η δημοφιλής ηθοποιός μοιράστηκε ότι αρχικά είχε επιλέξει να σπουδάσει Θεολογία και ότι βρισκόταν στο τρίτο έτος των σπουδών της, όταν άρχισε να αναγνωρίζει την έλξη της για το θεατρικό κόσμο.
Σύμφωνα με την ίδια, σε συνεργασία με τον συμμαθητή της, Νίκο Σίσκα, ίδρυσαν μια θεατρική ομάδα και ανέβασαν την «Αντιγόνη» του Ζαν Ανούιγ. Αυτή η εμπειρία ήταν καθοριστική και της έδωσε τη δυνατότητα να συνειδητοποιήσει ότι η υποκριτική ήταν το πάθος της.
«Ήμουν στο τρίτο έτος της Θεολογίας όταν έδωσα εξετάσεις για το Εθνικό Θέατρο. Μέσα από εκείνη την παράσταση κόλλησα με το θέατρο και αποφάσισα να το κυνηγήσω», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Παρά τις αρχικές προκλήσεις, η Μαρία αποκάλυψε ότι δεν πέρασε τη διαδικασία με την πρώτη φορά, αλλά με τη δεύτερη, τονίζοντας τη σημασία της επιμονής σε περιόδους απογοήτευσης. «Πέρασα με τη δεύτερη και το λέω για τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις και απογοητεύονται. Τελικά βρήκα τον προορισμό μου», πρόσθεσε.
Αν και τελικά αποφάσισε να ακολουθήσει την υποκριτική, επεσήμανε ότι η Θεολογία ήταν μια επιλογή που την γοήτευε πάντα και βρισκόταν ψηλά στη λίστα προτιμήσεών της.






