
Επιμέλεια: Α.Σ
Λίγο πριν την ολοκλήρωση της τηλεοπτικής σεζόν, ο Γιώργος Λιάγκας περνά ένα ισχυρό μήνυμα, προκαλώντας αρκετές απορίες στους διαδικτυακούς του ακολούθους.
Το βράδυ της Τρίτης 23 Ιουνίου, ο γνωστός παρουσιαστής του ANT1 μοιράστηκε μια ανάρτηση στο Instagram, στην οποία αναφέρει: «Ύψιστο αγαθό η ελευθερία. Όποιο κι αν είναι το τίμημα».
Δεν είναι σαφές αν η δημοσίευση αυτή σχετίζεται με την επαγγελματική του πορεία στον ANT1 ή αν αντικατοπτρίζει κάποιο προσωπικό ζήτημα που τον απασχολεί.
Αξιοσημείωτο είναι πως ο Γιώργος Λιάγκας σπάνια δημοσιοποιεί τέτοιου είδους μηνύματα.







