
Η γνωστή δημοσιογράφος Έφη Αλεβίζου αποκάλυψε την επαγγελματική της πορεία στον Alpha, αναφέροντας την αποχώρησή της έπειτα από 18 χρόνια και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε με την υγεία της.
Η Έφη ξεκίνησε την καριέρα της στην τηλεόραση το 2004, όταν έστειλε βιογραφικά σε τρία διαφορετικά κανάλια. Η τύχη της χαμογέλασε όταν ο Alpha της προσέφερε την ευκαιρία να παρουσιάσει δελτίο ειδήσεων, με τη στήριξη του Νίκου Χατζηνικολάου, ο οποίος εκτίμησε το ταλέντο της από την αρχή.
Αυτή τη στιγμή, θυμάται ότι βρέθηκε γρήγορα σε απαιτητικές συνθήκες, καλύπτοντας σημαντικά γεγονότα και κρίσιμα ρεπορτάζ, γεγονός που την βοήθησε να εδραιώσει την καριέρα της.
Σχολιάζοντας την αποχώρησή της το 2022, η δημοσιογράφος εξήγησε ότι ύστερα από τόσο καιρό, ένιωθε ότι είχε φτάσει η ώρα να κλείσει αυτός ο κύκλος. «Δεν ήταν όλα καλά», ανέφερε, προσδιορίζοντας ότι υπήρξαν περιστάσεις που την οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση.
Λίγες μέρες αργότερα, μια επαγγελματική πρόταση για τον σύζυγό της προέκυψε στη Θεσσαλονίκη, και έτσι το ζευγάρι αποφάσισε να ξεκινήσει μια νέα ζωή εκεί.
Η Έφη μίλησε επίσης για ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους επέλεξε να αναφερθεί δημόσια στην υστερεκτομή που υπ underwent. Η επιθυμία της ήταν να μοιραστεί την προσωπική της εμπειρία, ώστε να ενημερώσει και να υποστηρίξει άλλες γυναίκες που ενδέχεται να βρίσκονται σε παρόμοια κατάσταση.
Με απόλυτη ειλικρίνεια, περιέγραψε μια περίοδο γεμάτη ανατροπές, τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά, τονίζοντας την αξία που έχει το τέλος μιας περιόδου, καθώς μπορεί να ανοίξει την πόρτα για νέα και θετικά ξεκινήματα.






