
Ο Θοδωρής Αθερίδης πρόσφατα μοιράστηκε τις σκέψεις του σχετικά με τη συνεργασία του με την κόρη του, Φωτεινή, αποκαλύπτοντας ότι παρά τις προσπάθειές του να συνυπάρξουν επαγγελματικά, εκείνη επιμένει να αρνείται.
Ο ηθοποιός αναφέρθηκε στην παράσταση «Μπα-Μπαμπά», ένα έργο που είχε την ευκαιρία να ερμηνεύσει, έργο γραμμένο από την κόρη του. Περιέγραψε τη συνεργασία τους ως μοναδική, γεμάτη δημιουργικότητα και ενίοτε ένταση, καθώς η Φωτεινή διαχειριζόταν το έργο με απόλυτο έλεγχο, περιορίζοντας τον χώρο για τις παρεμβάσεις του, μια κατάσταση που περιγράφει με δόση χιούμορ και τρυφερότητας.
Ο Θοδωρής εξέφρασε την επιθυμία του να μοιραστούν ξανά τη σκηνή, ωστόσο η κόρη του φαίνεται να μην συμμερίζεται την ίδια διάθεση για νέες συνεργασίες. Με ειλικρίνεια, τόνισε ότι η Φωτεινή αποδεικνύεται «δύσκολη» κυρίως με εκείνον, ενώ με άλλους συνεργάτες είναι πιο ανοιχτή. Υπογράμμισε, ωστόσο, πως αυτή η δυναμική είναι αποτέλεσμα της οικογενειακής σχέσης και δεν της το αποδίδει ως αρνητικό στοιχείο.
Στο τέλος της συζήτησής τους, ο ηθοποιός επεσήμανε τη θετική πορεία της σχέσης τους, επισημαίνοντας πως, αν και θα ήθελε να συνεργαστούν και πάλι, σέβεται πλήρως τις επιλογές της κόρης του.






